Tieto stránky využívajú cookies na ukladanie informácií vo vašom počítači. Používaním stránok s tým vyjadrujete súhlas. Ďalšie informácie

Reklamácie

Reklamačný poriadok

Zákazník má možnosť využiť lehotu na uplatnenie práva zo zodpovednosti za vady predanej veci, a to v čase 24 mesiacov od prevzatia tovaru. Ak nastal nejaký problém s tovarom, ktorý ste si objednali z nášho e-shopu, tak nám zavolajte na +421907258421 alebo najlepšie pošlite odfotený reklamovaný tovar na info@kidsmode.sk alebo postupujte podľa štandardných krokov uvedených nižšie.

 

Ako postupovať pri reklamácii:

- Reklamuje ten, kto tovar objednal. V odoslanej reklamácii nám oznámte svoje telefónne číslo alebo e-mail pre rýchle spojenie v prípade nejakej nezrovnalosti.

- Tovar zašlite so sprievodným reklamačným listom, vrátane presného popisu závady. Označte požadovaný spôsob vybavenia reklamácie (výmena tovaru, vrátenie peňazí).

- Ak chcete vymeniť poškodený tovar zo sady (tj. Z niekoľkých kusov v balení), pošlite iba poškodenú časť, nie celú sadu. To platí aj v prípade, že sa jedná o výrobok, ktorý sa skladá z viacerých dielov a poškodená je len jedna jeho časť.

- Tovar zasielajte najlepšie v originálnom obale. Už používaný tovar alebo časť sady vhodne zabaľte.

- Balíček zašlite ako obyčajnú, poprípade doporučenú zásielku. Podací lístok od zásielky si ponechajte ako doklad o odoslaní. Zásielky neposielajte na dobierku, takto poslané zásielky nepreberáme.

Adresa pre zaslanie reklamácie:

eHM, s.r.o.

Rudník 182

04423 Jasov

Slovensko